19.45 Holes


Läser just nu en bok på engelska, som skolarbete då förståss. Men uusch vad jag tycker den är tråkig..  Den heter Holes och handlar kortfattat om en kille som döms för ett brott han inte är skyldig till och får välja mellan fängelse eller att komma till "Camp green lake" , han väljer lägret och där får man gräva hål varje dag, det handlar också om ngn farlig ödla om jag fattat rätt.
Enligt mig känns det som att någon till slut kommer bli biten av den där förbaskade ödlan som är dödlig. Finns också på film. Ne nu ska jag fortsätta med nöjet att sträckläsa, har redovisning av den på fredag och jag är soo far away from done.

Kram på er

Kommentarer
Postat av: am

den är jätte bra. han är så söt i filmen :D:D

2008-10-21 @ 09:51:10
Postat av: sofie

ok :) fast boken är dålig

2008-10-21 @ 19:34:39
URL: http://soosofofie
Postat av: Anonym

Jag läste den i nian tror jag har kvar anteckningarna på den som du inte orkar läsa haha^^

2008-10-21 @ 21:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0