Nationella prov

Idag hade vi nationella prov - uppsatsskrivning i engelska, gick väl ganska bra. Vid halv två kilade jag iväg på deligeringskurs för att kunna ge medicin. Sen när jag kom hem gick jag bort till jobbet för att lämna papper så att chefen kunde komma och skriva på papprerna någon dag men jag hade otroligt tur att han var där just när jag dök upp (tror de hade haft konferens) Med papprerna påskrivna bestämde vi datum för ett möte för påskrift av anställningsbevis och sekretessavtal.
Efter att ha pratat lite med personalen som alltid är så goa och glada så cyklade jag till kiosken och köpte tidning åt mamma och nu ska jag snart plugga. Puuh. SEN ska jag sova, Ha en kanon fortsättning på dagen.


Jag och min storasyster på hennes 25 års kalas i lördags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0