R y h o v

Hejsan :)
Har varit på studiebesök på sjukhuset med klassen idag först vare föreläsningar av olika slag och sedan fick vår grupp gå till neonatalen (förtidigt födda barn) och jag dog, jag dog flera gånger om, så små och så söta.  Träffade även på min granne som jobbar där och jag kanske ska gå brevid henne på ett till studiebesök någon dag framöver :D
Sedan fick vi gå till öron avdelningen, inte lika gulligt.
Nu så har jag pluggat och försöker sluta vara sur på mobilen som har varit konstig ända sedan jag satte på den efter studiebesöket på sjukhuset, Ida skickade ett sms att bussen gick om tio min, det kom inte fram i tid. Så om någon har skickat sms så vet ni vrf jag inte har svarat, på grund av att dem antagligen kommer komma himla mkt sent. FÖRLÅT om jag inte svarat !  Har haft sånt här strul med den innan  men den ordnar alltid upp sig, hoppas den gör det nu också. 
Så utöver det att jag dog flera gånger om så har jag hunnit med att vara sur på mobilen också!
Ha en bra kväll = )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0