I feel on top of the world

Hallå : )
funderar på ifall jag ska sova kanske? ska ju trots allt upp tidigt till stockholm imorgon med mina flickor♥ .
Vi ska gå på stan och på Gröna lund och så ska vi kolla på nationaldagsfirandet på skansen på lördag.
Angående inlägget under var att jag fick en inbjudan av Palle till spotify och då var man tvungen att skriva de för att få spotify, men så vääärt :) ! Skit bra, tack Pauline åke Göransson ♥




Match idag, de var vår match även ifall vi inte vann, vilka fismål motståndarlaget fick in, orättvist :(  ja och tacklad till marken har man också fått känna på idag, det kändes lite som att ÄTA gräs och samtidigt få armen och foten krossad. HÄRLIGT : )

 
Första matchen då vi vann, glädje. Vårt lag OPeration FF i dem snygga blåa tröjorna.

  Ne nu ska jag nog sova, ha´t kanon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0