.

Hejsan, Hallå, Hej
Min tunika kom idag, snacka om snabba leveranser från Gina tricot. 
Igår var jag hos tandläkaren, den värsta tandläkarupplevelsen jag har haft
Först så får jag inte min vanliga tandläkare utan en annan för min hade inte tid eller något sånt, så jag fick en tandhygenist som skulle undersöka mina tänder. Och det första han gör är att trycka på mitt tandkött med någon nålliknande grej, gjorde så ont att jag höll på att dö. Sen så tar han upp att jag har vitt i mina kinder (vilket dom har gjort tester på och det påpekade jag också) Han sa bara att de skulle följa upp det så det inte utvecklades till något farligt, JO MEN TACK! jag har inte ens fått reda på vad skiten heter som sitter där? Ah iallafall så hämtade han en annan tjej som fick hålla upp mina kinder med två plastgrejer, situationen blev lite komisk eftersom att jag redan har haft sådana grejer i munnen då jag  tydligen såg ut som en HÄST! haha! ;)  Sen skulle han ta kort i käften på mig med något som liknade en gigantisk systemkamera, han fumlade lite med den, kunde inte ens ställa in skärpan och jag sitter i stolen beredd att asgarva för att jag tänkte på hur jag såg ut, efter ett tag av inställning av skärpan så upptäcker han att BATTERIET ÄR SLUT! Då får jag en ny tid istället
nästa dag för förnedring: 1a Juni, kan de inte lika väl ställa mig i en hage när de gör det, ge mig lite hö också kanske?

Jag mår illa också, tänkte att jag kanske var lite hungrig innan så att det var därför jag mådde illa men icke efter att ha ätit så mår jag ännu mer illa.    Men that's life.


http://www.skrattnet.se/images/joke_pic/256.jpg
Jag, hos tandläkaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0