Grey´s

På något vänster är grey´s anatomy alltid sorligt någonstans in i avsnittet, jag lipar varje gång, som en femåring som tappat sin glass, så lipar jag. BUÄÄ . Idag lipade jag för allt möjligt, först för Owen och Christina sen för den gamla tanten ,sen för Izzie och sen för att Meredith och Derek förlovade sig och till sist för att Christina gjorde slut med Owen.
Ja, lite sammanfattat;  i princip hela avsnittet.

Nu ska jag sova, ansträngande det här, måste vila upp mig inför nästa avsnitt, då hoppas jag fasen på att det är lyckligt rakt igenom. Godnatt.

http://www.greysanatomyinsider.com/wp-content/uploads/2006/12/greys-anatomy-cast-season-3.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0