T r ö t t

Idag är jag så trött att jag inte vet var jag ska ta vägen

Inatt somnade jag i min fotölj, hur lyckas man? Jag hade gjort iordning mig och skulle läsa lite bloggar innan jag skulle lägga mig i sängen och sova, men på något vänster så lyckades jag att somna i fotöljen. Vaknade klockan fem imorse och undrade var fan jag var. Gick senare och la mig i sängen och sov någon timma till.

Skulle egentligen haft sovmorgon men det var istället insatt en extra lektion i matte, sen en extra idrottslektion vilket var riktigt roligt, Mia hade hand om den och det blev brottning vilket hon var grym på, bakåtvolter och grejer, jisses. Jag som var stolt över att jag kunde göra en hjulning på uppvärmningen.  Efter det så blev det medicinsk grundkurs och sen en tripp till socialkontoret för påskrivning av anställningsbevis, sekretessavtal, etiska regler, arbetstids...? och anställningsbevis till gruppboendet som jag ska jobba på som timvikarie.
Nu skulle det varit bra att plugga lite matte till det nationella provet på tisdag, ska nog göra det även ifall mina ögon snart faller ihop. Blir att sova tidigt idag om jag inte lyckas somna i soffan eller någonannanstans där kroppen känner sig bekväm. 

Imorgon är det nationella prov i engelska och lördag jobb 07-21 delad tur på äldreboendet.
Skriver nog mer imorgon, orkar inte mer nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0